Ofte stillede spørgsmål

FAQ

  • Tilbud på leje - Hvad råder STILLs lejeflåde over?

    STILLs lejeflåde består af 40 forskellige modeller, og vi råder over 400 trucks; elektriske kontravægtstrucks, motortrucks i gas-, dieseludgaver og lagerteknikmateriel.

    Vi kan tilbyde forlængergafler, monteret lange gafler, topalleaggregater, trepalleaggregater mm. Alting på forespørgsel - ring for yderligere informationer.

  • Tilbud på leje - hvor kan jeg leje?

    Vi arbejder for dig. I samarbejde med vores erfarne lejellådekoordinator finder vi den rigtige lejetruck, og vi leverer vores lejetruck i hele Danmark.

  • Tilbud på leje - Hvor fleksibelt kan jeg leje?

    STILL kan tilbyde leje af gaffeltrucks over en fleksibel periode, du bestemmer om der er tale om dage, uger eller måneder.

    Uanset om du har brug for at leje i en kort periode eller over en længere periode, så kan du stole på den service du modtager fra STILL.

  • Leje - hvordan forsikres lejetrucken?

    Lejeprisen er inkl. forsikring med en selvrisiko på kr. 5.000,- pr. skade ekskl. moms.

  • Leje - hvornår modtager jeg en faktura?

    Du vil modtage den første faktura for leje kort tid efter at lejeperioden er begyndt. Skulle lejeperioden omfatte flere måneder, vil du automatisk modtage en faktura hver måned. Når lejetrucken er blevet returneret, vil STILL vurdere tilstanden på trucken, og den sidste afregning vil blive fremsendt.

  • Leje - vil maskinen blive leveret eller skal jeg selv afhente?

    Den mest almindelige løsning er at STILL leverer trucken hos dig - direkte hvor trucken skal anvendes. Der er omkostninger forbundet med denne service. Du kan også selv afhente trucken, eller få en speditør til at hente den for dig.

  • Leje - hvordan får jeg udarbejdet en lejeaftale?

    Efter bestemmelsen af netop dine behov, vil du modtage et udkast til en lejekontrakt, som du skal underskrive og returnere til STILL. Sammen med vores lejebetingelser og det underskrevne tilbud har du indgået en lejeaftale med STILL.

  • Skader - Hvad sker der, hvis maskinen er beskadiget?

    Kunden er ansvarlig for alle skader, som ikke skyldes slid. Kunden er forpligtet til straks at indberette eventuelle skader til STILL. Kunden vil blive afregnet for denne skade af STILL inden for rammerne af vores lejebetingelser.

    Det er ligegyldigt hvordan skaden er opstået: Skaden vil hurtigt blive repareret af STILL, for at opretholde din drift. Skaden skal udbedres af en STILL servicemontør.

  • Service og forsikring - hvad skal jeg være opmærksom på?

    Den moderne lejeflåde fra STILL garanterer effektiv udnyttelse ved hjælp af den nyeste teknologi. Din leje inkluderer service og vedligeholdelse, skader er eksklusiv. For en nøjagtig beskrivelse - se vores lejebetingelser.

Cookie Panel

STILL bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores hjemmesider og for at give mulighed for at indsamle anonymiserede data om brugernes samlede anvendelse af vores hjemmesider. Du kan læse mere om de data, der indsamles, og hvordan du kan deaktivere dem, ved at læse vores cookie-politik. Cookie-politik.

Ved at besøge vores hjemmesider, giver du tilladelse til, at vi anvender cookies. Ved at lukke denne besked, giver du tilladelse til, at vi anvender cookies på denne enhed i henhold til vores cookie-politik, med mindre du har slået dem fra.